خرید قلم درزگیر و لکه گیر کاشی
نوشته شده توسط : مهران
 

خرید قلم درزگیر و لکه گیر کاشی - بعد از گذشت زمان همیشه در منازل شاهد این موضوع هستیم که در میان کاشی های منزل ایجاد درز و لکه شده و باعث زشتی نمای انها می شود.راه حل های مختلفی برای از بین بردن درز ها و لکه های کاشی ها وجود دارد اما همیشه ما به دنبال بهترین و راحت ترین راه حل ها هستیم.امروز در فروشگاه پستی خرید محصولی با عنوان قلم لکه گیر و درز گیر کاشی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.این محصول منحصر به فرد به صورت خارق العاده ای و در یک چشم بر هم زدن می تواند کلیه لکه ها و درزهای موجود بروی کاشی ها را از بین برده و دوباره مانند روز اول زیبایی و نو بودن را به منزل شما برگرداند.
همچنین با استفاده از این قلم کلیه درزها و لکه های موجود بروی دیوار ها هم می توانید در کمتر از چند دقیقه و بدون هیچ دردسری از بین برده و مانند روز اول نمایید.با عمل درزگیری که توسط این قلم بروی کاشی های حمام و دستشویی انجام می دهید عملا از نفوذ آب به کف دستشویی و آشپزخانه نیز جلوگیری خواهید کرد.

 

 

 


بعد از گذشت زمان امری طبیعی است که دوغ آبی که برای درز گیر استفاده کرده ایم از میان کاشی ها از بین رفته باشد.حال زمان استفاده از این قلم لکه گیر فرا رسیده و دیگر نیازی به درست کردن دوغ آب نیست و در یک چشم بر هم زدن و در عرض چند دقیقه می توانید با استفاده از این قلم لکه گیر و درز گیر تمام درز های موجود را از بین برده و مانند روز اول نمایید.
در هر کجای ایران عزیز که هستید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصول مورد نظر به دست شما رسید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.
قلم لکه گیر و درز گیر به صورت ضد آب بوده و کاملا بهداشتی می باشد.همچنین ما برای شما عزیزان علاوه بر خود  قلم یک سری اضافه نیز ارسال خواهیم کرد.

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: