خرید شارژر خورشیدی
نوشته شده توسط : مهران
 

از این پس شما هم می توانید با  داشتن شارژر خورشیدی هر زمان که خواستید با تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی براحتی لوزام الکتریکی و برقی خود را در هر جا که باشید روشن کرده و استفاده نمایید.با استفاده از این شارز خورشیدی براحتی می توانید انواع گوشی موبایل را شارژ نموده و همچنین انواع دوربین های دیجیتال و موزیک پلیر و سایر لوازم دیگر ار شارژ کرد.کاربرد این محصول با توجه به عملکرد با کیفیت ان بسیار بالا بوده و در بسیاری از مکان و می تواند گره گشای شما باشد.مثلا در مسافرت و یا در جایی که اصلا خبری از سیم برق نیست گیر افتاده اید و نیاز دارید تا گوشی و یا دوربین دیجیتال خود را شارژ نمایید.کافیست تا این شارژر خورشیدی را به همراه خود داشته باشید و تنها در عرض چند دقیقه خواهید دید که گوشی شما دوباره شارژ شده است.ما در فروشگاه پستی خرید با توجه به تنوع  شارژر خورشیدی که در بازار یافت می شود بعد از بررسی های دقیق محصولی با کیفیت و قابل اعتماد را رد فروشگاه قرار دادیم  و امکان خرید به صورت پستی و حتی ثبت سفارش به صورت تلفنی را برایتان فراهم اورده ایم. کافیست تا اگر می خواهید از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایید بریو دکمه خرید پستی کلیک نموده و مراحل بعدی را ادامه دهید تا سفارشتان ثبت شود. و اگر دوست دارید به صورت تلفنی سفارش دهید با شماره های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

  

ما در فروشگاه پستی خرید برای  شما عزیزان امکان  خرید پستیاین محصول را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.حدود ۳ ساعت زیر نور آفتاب و یا نور چراغ معمولی قرار دهید تا باتری داخلی دستگاه شارژ شود و سپس می توانید با استفاده از یکی از چند مبدل همراه این دستگاه، گوشی و سایر لوازم الکتریکی خود را شارژ کنید. در واقع شما می توانید در طول روز باطری دستگاه را شارژ کرده و مثلا هنگام شب، از شارژ آن استفاده کنید. این ویژگی مخصوصا به درد کسانی میخورد که اهل ماجراجویی و مسافرت هستند و همیشه دسترسی به برق ندارند.برای استفاده از این شارژر حتما نیاز نیست که نور آفتاب موجود باشد بلکه با نور لاپم معمولی درون اتاق شما نیز می توان از ان استفاده نمود.

 

همچنین زمانی که دسترسی به برق دارید توسط اداپتور خود دستگاه می توانید شارژر خورشیدی را شارز نموده تا در مواقع ضروری نیز از این خاصیت دستگاه نیز بتوانید استفاده نمایید.
همچنین راه سومی که می توانید شارزر را شارز نمایید استفاده از یو اس بی کامپیوتر می باشد.شما زمانیکه به یکی از سه روش ذکر شده شارژر را شارژ کردید در مرحله بعد باید:
دستگاه شارژر را به یکی از مبدل ها که در جعبه است وصل کنید.
کابل مبدل را به گوشی و یا دستگاه های دیگر خود متصل کنید.
گوشی شما نشان می دهد که در حال شارژ شدن است و شما می توانید از گوشی خوداستفاده کنید.

 

 

همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید این محصول با وجود داشتن خروجی های مختلف می تواند برای انواع دستگاه ها از جمله دوربین ها و سایر گوشی ها مورد استفاده قرار گیرد. وجود یک شارژر خورشیدی در یک خانه در بسیاری از موارد که برق نیست و یا می خواهید به مسافرت بروید لازم و کار راه انداز می باشد.دقت نمایید که محصول فوق را بسیاری از فروشگاه با درجه کیفی پایین تر در حال فروش هستند و متاسفانه آن کیفیت للازم را هیچ گاه نمی توان از محصولات تقلبی انتظار داشت.در عوض ما با خرید دستگاه شارژر خورشیدی از فروشگاه پستی خرید محصولی با کیفیت بالا و همراه با گارانتی را از ما دریافت می کنید و اگر در حین ارسال و بسته بندی هم برای آن مشکلی رخ دهد براحتی می توانید به ما خبر داده تا محصولی نو را به صورت رایگان برایتان ارسال کنیم.تنها در عرض چند دقیقه این شارژر خورشیدی می تواند گوشی و یا دیگر وسایل مورد نظر شما را شارژ کرده و نیازهای شما را برآورده نماید.

 

 

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 





:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: